Lokalnyt, tilbud m.m.

Godt Nytår til alle medlemmer af Vejle Jagtforening.Råbuk (5).JPG

Som mange af jer måske har bemærket, har Vejle Jagtforening fået ny hjemmeside. Mange af funktionerne i den gamle var begyndt at gøre knuder, så det var nødvendigt. Vi valgte at oprette en hjemmeside under Danmarks Jægerforbund, hvilket er gratis. Vi betaler kun for domænet vejlejagtforening.dk.

Som så meget andet har aktiviteterne i foreningen været ramt af Corona-nedlukning, og forhåbentlig har I alle klaret jer igennem uden sygdom. Efterårets jagter har i det mindste kunnet afvikles med visse tilpasninger.

Jagthornsblæsningen i Hallali blev brat lukket ned i foråret, men vi valgte at begynde igen i efteråret, da der blev lettet lidt på restriktionerne. Det varede kun kort, så kom der nye begrænsninger og vi blev forvist fra Skolen for Gastronomi, Musik og Design. Blæsningen blev flyttet til Vejle Golfclub, men her måtte vi kun være 10 i lokalet. Løsningen blev herefter, at vi delte os i to hold og skiftedes til at komme. Vi planlægger at begynde igen d. 21. januar, men det afhænger af, at de nye stramme restriktioner bliver ophævet efter d. 17. Vi får se.

Vi håber meget, at tingene letter så meget, at vi kan afholde generalforsamling i begyndelsen af marts. Det vil tiden vise.

Hold jer muntre og spar på krudtet. Der bliver brug for det, når det hele igen bliver normalt.

Rigtig Godt Nytår,

Jens Tang Christensen

Formand

Medlemmer af Vejle Jagtforening tilbydes 10% rabat hos Food Freaks.dk: Klik her!

Rabatkoden oplyses af bestyrelsen.