Lokalnyt, tilbud m.m.

Rabat til foreningens medlemmer hos

Som medlem af Vejle Jagtforening får du 10% rabat hos Friluft.dk, der er en dansk webshop, som sælger udstyr til jægere og andre friluftsentusiaster. Uanset om du mangler praktiske jagtsko, en smart kikkert eller noget helt tredje, har de et stort udvalg med mange kendte mærker. For at få fingrene i rabatkoden skal du kontakte foreningens formand.

Bemærk: Det er ikke muligt at kombinere rabatten med andre tilbud, og derfor gælder den ikke outletvarer eller i forvejen nedsatte varer.

Næste arrangementer i foreningen:

Foredrag om og demonstration af schweisshunde-arbejde

10. apr. 2024 18.00 – 20.00

Foredraget gennemføres i og omkring VJF hus på Ribelandevej 62.

Foredraget vil indeholde:

• en demonstration af, hvordan schweisshunde arbejder.
  • Gennemgang af, hvad man som jæger skal gøre og ikke gøre, hvis der er afgivet skud mod et dyr, uden at dette bliver leveret.

Foredraget gennemføres af 2 erfarne schweisshundeførere. Der startes i klubhuset og al adgang skal ske direkte fra Ribe landevej til huset af hensyn til udlagte spor.

Foreningen byder på en øl/vand.

Tilmelding til Kim K. Hansen (30247486, hansenkk@live.dk) senest 3. april.

Bukkemærkeskydning i Nørre Snede
13. apr. 2024 08.00 – 16.00

Vi mødes ved skydebanen kl. 8 til rundstykker og går derefter i gang med skydningen. Tilmelding til Jørgen Duncan (93962076, joergenduncan@jubii.dk) senest mandag d. 8. april. Maks. 20 deltagere.